tisdag 24 maj 2011

Helgen kommer bli legen - WAIT FOR IT - dary!

Idag har jag gjort klart 3 st uppgifter i skolan till mediekommunikationen. Har 1 kvar som ska vara klar innan fredag, känns ganska chill. Imorgon är jag ledig då jag inte har uppgifter i svenska / engelska så behöver inte gå till skolan.

Senare på kvällen kommer det bli bio, se pirates 4 med Arne, Nea, Simmie, Sanna och flera, kommer bli awesome det med. Men inget är / kommer vara lika awesome som helgen kommer bli!
Yeah! Festivalen då kära syster kommer och spenderar helgen med mig och Christoffer och antagligen en hel del fler folk, känner på mig att det kommer bli mycket kul myez.

Just ja, även gjort klart min bild till ungdomskulturer som ska ställas ut sen, hade skatare och fotade Markus i min klass.

Skriver antagligen mer efter helgen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar