lördag 27 augusti 2011

I can show you the devil

Lite efter kanske men här är en liten update om vad som försiggått i sommar.

I juni var jag med Christoffer på Metaltown, firade samtidigt min födelsedag där på campingen sista kvällen, like a boss..

Sedan har jag sommarjobbat nere på Vestas här i hyttan, vart lite allt-i-allo och haft uppgifter som att måla diverse byggnader, klippa buskage och allmän städning. 

Sen har jag varit i tyskland och hälsat på den tyska familjen, för första gången på 6 år ungefär. vilket var skit kul, sista fredagen hade vi en stor grillfest med hela släkten och då fick man verkligen träffa alla igen. Hur som helst var det awesome.
Lite bilder tog jag också i tyskland, tyvärr är det dock de enda bilder jag tagit i sommar typ, inte blivit av nå fotografering överhuvudtaget.. "/








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar